Finish Oku oku nereye kadar? Sonunda profesyonel eğitim hayatımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Yorucu, eğlenceli, mutlu, mutsuz yıllar ...

Sonunda Bitti ! - Üniversite - KPSS - YDS - Askerlik

Haziran 02, 2018 Mustafa TÜRKÖZ 8 Yorum

Finish
Finish
Oku oku nereye kadar?
Sonunda profesyonel eğitim hayatımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Yorucu, eğlenceli, mutlu, mutsuz yıllar geçti ve ilkokul yıllarımdan şu zamana kadar delirmeden geldim ya şükürler olsun yarabbim :)) Bide mühendislik okumama rağmen bunu başardım.. Bu yazıda Haziran'dan Kasım ayına kadar planladığım süreçler yer alacak. Okul bitti dedikte, bundan sonrası adı 3-4 harften oluşan sınavlar gelecek karşıma(kpss, yds vb.). Haziran sonlarına doğru yılın yarısı nasıl geçti, neler yaptım gibisinden bir yayın olacak ve üniversite sınavlarından sonra Bilgisayar mühendisliği hakkında nacizane kendi tecrübelerimle karışım yaparak bir yazı yayınlıyacam. Mühendislik düşünen arkadaşların bölüm hakkında bilgi sahibi olacağı bir yayın olacak.

Tarih 1 Haziran, bitirme sunumunu yaptık, sonra.. bir boşluk :)) Ne olacak bundan sonra, Askerlik?(kısa dönem, uzun dönem), KPSS? (memur ol, özel sektörün kralı ol), YDS?

Bitirme projesi - Hibrit Programlama ile Üniversite İçi Anlık Mesajlaşma Uygulaması;
Diğer bölümlerde nasıldır bilmiyorum, ama mühendislikte bitirme projeleri oluyor. Bizim proje de son teknolojilerle bir mesajlaşma sistemi yapmaktı. Tek tük eksiklikleri olsa da bence güzel bir proje oldu. Facebook yazılımcılarının geliştirdiği React Native üzerinde mobil uygulama (android, ios) geliştirdik. Nodejs-express teknolojileriyle de web tarafını programladık. Dün itibariyle de projemizi sunduk, mezun olduk sayılır.. Ramazan bitsin, beynim yerine gelsin, projeden teknik olarak bahsetmeyi düşünüyorum, ama şimdilik anasayfasından bi foto paylaşabilirim.

Esogu Mesajlaşma Sistemi
Esogu Mesajlaşma Sistemi

Üniversite ve Kpss sınavı - Kpss öncesi sınav deneyimi olsun diyerek üni sınavına girmeyi düşündüm. Hem bakalım hamlamış mıyım onu test edecem :)) Ter atarız azcık.. Haziran-Temmuz dönemlerim KPSS temalı geçecek. Bir buçuk ayda KPSS'den iyi bişey alırsam aferin bana. Türkçem ve tarihim cidden kötü, sıkı bir çalışma yapmam lazım.

Yabancı dil - Kpss sınavı bitince çalışmalar durmuycak inşallah, hemen ertesi gün dil eğitimlerine başlıycam. Geriye Ağustos, Eylül ve Ekim ayları kalıyo. İki ayı İngilizce'ye ayırmayı düşünüyorum. Tüm günümü İngilizce ile geçirecem şartlar ne kadar el verirse.

Askerlik - Askerliği erteleyip iş mi bulsam, hemen askerliğe gidip aradan mı çıkarsam, soru işaretleri var kafamda. Muhtemelen Kasım ayında giderim ben. Acaba abartılarak anlatıldığı gibi bi yer mi çok merak ediyorum.. :))

Yayın Tarihi: 02.06.2018  
MUSTAFA TÜRKÖZ

8 yorum:

  1. Merhaba! Öncelikle hayırlı olsun. :) Mezun olana kadar bi dert, mezun olduktan sonra da apayrı bi dert aslında. Umarım sizin için atlatması kolay bi süreç olur. Hayatta başarılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, darısı size inşallah :) Bakalım artık iş hayatı ne getirecek.

      Sil
  2. Mezuniyetiniz hayırlı olsun. Bu kafa karışıklığını yaşamak isteyen o kadar kişi var ki, okul bitince her şey bitti sanıyoruz ama (seçtiğiniz fotoğraf çok iyi) her son yeni bir başlangıç işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun teşekkür ederim :) Ben mezun olarak hayata yeni başladığımı düşünüyorum. Dersler olmasında ben mesleğimi severek yapar, katlanırım zorluklara :)

      Sil
  3. "Asıl hayat şimdi başlıyor" diyenler muhakkak olmuştur. Yeni yolculuğunuzda hep hayırlarla karşılaşın; şerler sizden uzak dursun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha demeye başlamadılar, ama bayram ziyaretlerinde bu sözlerin geleceğinden eminim :)) Güzel duanız için çok sağolun, inşallah hepimiz şerden uzak hayra yakın oluruz.

      Sil
  4. Vallahi darısı da benim başıma diyorum. (bu kadar dolu bir CV ile :D :D ondan da istiyorum) Askerlik konusunda sizi verecekleri kuvvet önemli. Jandarma, hava, kara, deniz.. Hava veya denize düşerseniz Jandarma'dan daha kolay geçer askerliğiniz. Ama yine de bazı hava üsleri çok zorluyor o ihtimal de var. Fakat ilginç bir deneyim olacaktır Türkiye'nin dört bir yanında ne kadar hem iyi anlamda hem kötü anlamda tuhaf insanlar olduğunu görmek :D :D Allah kolaylık versin. Bu arada ben şahsen hemen aradan çıkarmanız düşüncesindeyim siz ne düşünüyorsunuz emin değilim ama iş ararken erkeklerde askerliği yapmış olmasına önem verildiğini söylüyor insan kaynakları uzmanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hakkınızda hayırlısı olsun. Çok normal insanda iyi değil, azcık tuhaf olmalarında problem yok benim için :) Benim de aklımda hemen askerliği aradan çıkarma düşüncesi var. Zaten bi kaç yerle görüştüm, işe alacak gibi olurlarken askerlik başıma bela oluyor. Tavsiyeniz için teşekkürler :)

      Sil

Uyuyan bir adama sadece rüyalar gelir.